torsdag 4 juni 2015

Från att aldrig ha varit på en seans...

...så kom det sig att jag var på två i förra veckan!
 Från att inte ha trott på kontakter med andevärlden, så är jag
numera fullständigt övertygad om att det finns något som 
inte kan förklaras!
Först var det då Terry Evans i Umeå, med en publik på
drygt 300 stycken.
Jag fick ingen personlig kontakt, men bara att vara där
och se och höra honom var en upplevelse.
En kille som bor utanför vårt samhälle fick kontakt
med sin farfar, Terry pratade också om den här killens
knä.
Jag träffade hans mamma i lördags, hon berättade att
han gjort illa sitt knä för en tid sedan, Frågan är ju
hur Terry kunde veta det??
Kvällen efter var Maria Ottosson på besök här i Husum.
Publiken uppgick till hela 30 stycken!!
Hon "jobbade" annorlunda...Medan Terry körde igång
direkt, så pratade Mia en halvtimme om spiritism.
Liiite irriterande, eftersom vi var där för att eventuellt
få en hälsning.
Men även denna kväll blev jag utan, men förundrades
återigen över detta med mediers "träffsäkerhet".

Sju månader idag av stor sorg och saknad...

♥♥♥ Liza: jag älskar dig till månen och tillbaka! ♥♥♥
//Mamma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå till Erika som håller till på torget Berikad!
Jag va till henne Och fick kontakt med två en enastående känsla
Marinette Nordin

House and Garden by Bia sa...

Det bästa är nog att gå till en privat sittning...men problemet är väl att hitta ett bra medium...här i stan finns det några, men jag vet inte hur bra dom är...men jag var ju till ett medium som pratade om min bror...men det var även saker hon sa som jag inte tyckte stämde, så vad ska man tro ???...ja det är inte lätt....men spännande !!!!
Länge sedan man hörde något från dej ;)....ha det gott !!
Kram bia